Monday, September 20, 2010

***siap la....aku...***

dah 15 hari 14 mlm aku bertapa di kampOng halaman..kini tibe mse nyer kembali ke UM...raye dah habiz now raye tuk pulun ASEMENT jer...

tgk kiri kanan member2 dah siap asemen..wahhhhhh aku sorg je ni xsiap....(walhal ramai lagi kot xsiap---nk sedapkan hati sendiri konon2 nyer la)...nk buat alasan ni nape xsiap,
SEBAB NYER beg aku tertinggal kat umah abg long.. dgn laptop, beg baju raye, n kertas2 kerja... so xblh buat la..sume keje lam lappy ku...hahaha (alasan....) last2 dtg umh abg long bru bt seket je...bnyk tido....

nk g cri smgt la.... kat mane eh... jap nk jampi diri sendiri....  dgn lafaz BISMILLAH... aku nk wat keje dlu.. pd member2 yg duk beraye..jgn lupe bgi kuih raye kat ake sket ye....

 best nyer jadi bby xpayah fikir sal asement...keje tidoooooo....

1 comment:

piNky LuCiA said...

pandang asigment. ngantuk. bukak buku, mata layu mayu. tengok bantal. terpejam terus. hahahaha

thanks....sudi singgah...

thanks....sudi singgah...