Thursday, September 23, 2010

***ni ko punyer la***

puas termenung..toleh kanan dan kiri... tu makne nyer aku de mslh..mslh MALAS... hahahaha... keje bnyk tapi mata duk melilau je kejenyer.... bile la nk dtg angin rajin... tgk cik pinky rajin dia bt keje.. bagus... aku ni hampeh...

tajuk tuk entry aku***ni ko punyer la*** hahaha adalah kaitan dgn member ku kat kolej 12.. pd suatu malam yg hening...cey wahhhh.....dia tunjuk gmba budak pompuan sorg ni..aku pun dgn penuh fokus n meneliti gmbo tu..cam kenal je tuan empunye gambo....pas tu tibe2 aku ketawa terbahak2... nk taw kenapa??????.... ade ke patut budak pompuan tu gne gamba tuk cover depan muke member aku...dia x tau bhwa tuan empunyer gambo tu ade lgi kat UM.. then budak tu terus tukar cepat2 gambo...MALUUUUUU..... cyan kat dia....
moral of this story..lau nk gne gambo org tgk kiri kanan dlu ye....

No comments:

thanks....sudi singgah...

thanks....sudi singgah...