Tuesday, October 13, 2009

***raye@kolej8 UM***

dam dim dum bunyi mercun...hehe terase kehangatan raye plak..
sweet memory with kin n da geng...last memory la dgn diorg tuk raye kali ni...

ni antare pic yg aku snap yg cun2 la...hahahai

my memory...

comey kan ekin kat sebelah aku...
yam2 sedapnyer makanan...


awekz cun kolej 8..wah wah meletup gitu...


hai.... bahagianyer saat dan ketika itu..sampai aku pun pening dgn gelagat diorg... diorg pun pening jgk dgn aku yg sempoi n gler2 sket...hehek...

sweet memory...with u all...
layannnnnnn.....

2 comments:

Anonymous said...

jeles plak aku
aku raya dua hari
lepas tu keje keje keje

piNky LuCiA said...

waaa.. comey ny yna.. malam ni malas nak tgkap gambar.. haha.. raya kali ni tak de gambar.. :D

thanks....sudi singgah...

thanks....sudi singgah...