Thursday, October 8, 2009

***aINa n EkiN***

syahdunyer bile teringat kan korg... entry ni aku tujukan khas buat korg... betapa rindu tuk bersama seperti dulu... banyak kenangan yang kita lakar bersama mse first year sampai sekarang... ku titipkan rindu ini buat kalian berdua...


manisnyer saat ni aku mula mengenali kamu berdua...


cummil, baby, manje


datin ekin, datin yna, datin aina ceyyy meletup gitu.. ade lagi ke peluang tuk aku....


korang terlalu istimewa..

biarlah kenangan ni tersemat dihatiku..
hanya ajal sahaja dpt memisahkan kita..
korg yang terbaik....
gud luck...

8 comments:

hajarus said...

2 orang ni mesti sangat bermakna dalam hidup yna yer... bestkan kalau kita ade sahabat baik.. ape2 mesti nak kongsi cerita bersama... :D

:: eyeNa :: said...

huhuhu aku pon rasa rindu sgt2 kat yana.. uwaaaaaaa..

yana.. kembalilah.. isk2.. andai masa tu boleh terhenti aku nak ia terhenti ketika aku bersama kalian..eheh..

Azuan said...

sedeynya..
xde orang rindu kat aku haha..

piNky LuCiA said...

amboi2.. semua orng rindu merindui ni.. ni tak ley jadi ni.. rindu jugak ni.. hahaha

sape yang rindu aku? hah?

Anonymous said...

terharu member

::yNa_puRple:: said...

buat hajar..
emm best sngt2..pe2 story msti nk kongsi suka duka..hehe

buat eyena..
cumil depan manje skrg...hehe
kite jmpe dlam mimpi...rindu...
serindu nyer..

::yNa_puRple:: said...

buat manusia...
nk aku rindu ko...
ko rindu aku dulu la.. lalala

::yNa_puRple:: said...

buat pinky..
pinky pun msti rindu kat abg kan kan...
purple rindu pinky....ye ye

buat fatt chin choy...
terharu sampai tergolek2 la diorg kan...

mekasih kpd sume yg dilanda rindu...

thanks....sudi singgah...

thanks....sudi singgah...