Friday, July 1, 2011

gelaran ustazah kini reality ^^,

assalamualaikum ustazah..
iyulah kalimah pertama yang aku dapat di sekolah..huhuhu malunyer..dah jadi cikgu cikgi.. tapi perangai rase mcm bdk2 nakal lagi..terasa bagai semalam aku baru habis blaja kat sekolah...

cite dulu2..bangun pagi2 pakai bju sklah siap2 g skolah...skrg sblm tido fikir dulu baju ape yg cik purple nk pakai..emmm kene la jaga penampilan...tiap2 hari fikir nk pakai bju kale ape, tudung kaler ape n mcm2 lagi..bangun pagi2 g skolah muka ceria...dulu jmpe cikgu bgi smlam... skrg aku lak yg jwb salam...

malu la jdi cikgu sume ank2 murid pandang aku..uwaaaaaaaaaaaaa malu2..rase cam nk myorok lam almari je..semua itu cerita ku...tu la langkah pertama aku disini...

insyaallah mencuba jdi yg terbaik....

1 comment:

nailah al-farafisyah said...

kakakku dah jadi ustazah..rindu sangat2!! jangan lupa bintangmu disini k...muah!

thanks....sudi singgah...

thanks....sudi singgah...