Friday, April 22, 2011

**touching episod..last tuisyen**

jiwa seorang pendidik...
di sk kk8 aku mengajar bdk2 ni...nurin nazrin n izhan.. selamat 1 tahun aku menjadi tutor mereka.. mcm2 karenah yg boleh buat aku sakit kepala..hahaha tapi aku still layan je..dari xpandai sngat ckp melayu kini dah pandai sngat... dulu kan diorg duk UK 2 tahun so speking london la... kiranya aku didik dari A-Z.. hehe berat tu tugas... dari senyum aku marah..dari marah aku senyum..mcm2 diorg ni.. nk di cerite kompom 10 hari 10 mlm xhabis..(Nmpk sngt tipu) hehehehe...

setiap tajuk yg aku ajar ade je soalan2 yg boleh menjerat aku..kdg2 kelentong jgk... ^^

huhu tapi mlm ni kan mlm last..wah aku sudah mula rindu kat diorg... huhu xmo cite panjang2 tgk sje gelagat mrka...

kali ni msti lagi rindu..ungkapan syukran ustazah kak yana msti akan ku ingat smpai bile2...

No comments:

thanks....sudi singgah...

thanks....sudi singgah...