Friday, August 27, 2010

***coNtESt BlaCk & WHiTE

lalalala...alhamdulillah dah balik tawarikh hehehe..silap da..terawih... sambil senyum2 kambing sorg2 diriku.. tapi sorry eh aku lagi comel dri kambing...ala2 siti nor haliza gitu aku ni..hakha..(dia dah mule perahsantan plak)...


emm 3 jam yg tadi cik pinky msg ku..mula2 nk ajk buka puase same last aku bka sorg2 dia kua dgn nad lak..xde rezki nk buka same...
lam duk msg2 tu cik pinky say aku tlah di tag tuk masuk contest ni... wah2.. durian runtuh ni.. mengidam lak sebut2 durian time2 bulan ni..

 
3 jam yg lepas aku ingat balik aku ckp "ye" nk join..haha cam nenarik je... lau msuk xrugi pun..hahaha alang2 tdi aku bka lappy ku sempat la menseacrh gambo2 yg blh ku edit white n black.. setelah disepakati n ditapis oleh geng2 SIRIM (walhal aku sorg je lam bilik ni)...akhirnye ade la gambo yg blh la aku try nasib.. wah berdebor2 plak... aku tgk cik pinky bt tu aku pun nk try jgk la...

 
ni contest nyer hehe ade syarat la plak..

 
  • Pertandingan ini bermula 26 July berakhir pada 6 September 2010... (masih ada masa hehe)
  • Hadiah merupakan wang Ringgit... dan akan dihantar melalui akaun bank... jumlah dirahsiakan...(wow! menarik!)
  • Anda hendaklah meng-Upload gmba hitan dan putih sahaja... dan untuk mengelakkan penipuan... gamba itu mesti gamba anda sendiri... kalo d orang lain menyelit2 tu takpe... janji anda mesti berada dalam gamba tu... Susahkan?? hahhaaaa... nak dapat duit memang la susah sikit...(ok, dah upload, sila lihat di bawah syarat2 ini)
  • Anda hendaklah menjadi salah sorang follower saya...(already done ^__^)
  • Banner atas nie mestilah diletakkan di slidebar blog anda... ala selalu yang kat tepi tu...(done!)
  • Tag at least one person... banyak lagi bagus... dan pastikan orang yang anda tag tu tahu yang dia di tag..(done!)
  • PENTING.... sila tinggalkan link yang anda upload gmba anda tu kat comment post ini yup... nanti sy xtau plak..(done) kisahcreativeheart.blogspot.com

 antara insan terpilih yg ku tag hahaha...

 * setitip bingkisan di jendela hati *

 hajar + 5rus = HAJARUS :)
 


(friENdsHIp wHiTE n blaCk... Da lOvE 4 eVa...)
 
duhai pemilik contest try2 tgk ler...hehehe...(",)Y
 

3 comments:

piNky LuCiA said...

hehehe..

good luck.. comel gambar..

::yNa_puRple:: said...

hehe..biase2 je.. tgk yg gmbo blogest len lagi cun melecun n kreatif.. purple ltak je gmbo tu...

piNky LuCiA said...

hehehe.. masuk suka2 je.. lalala~

thanks....sudi singgah...

thanks....sudi singgah...