Wednesday, September 9, 2009

090909


************************************************************
hiasan semata-mata....
************************************************************
pagi yang damai...hehehe aku pakai bju kaler kuning...ceyyy cam BERDAULAT plak... terasa ayu semacam je...ceyyyy2

aku sempat merakam perbualan ku dgn qilah berkenaan no 090909...
yna: qilah ari ni ari pe ek
qilah: ari rabu la...esok khamis...luse jumaat..
yna: ye la...aku nk tnye tarikh daaaa
qilah: sempat menunjukkan tarikh 090909
yna: eh2 cantik nyer nombor ni....
qilah: cantik kan...sape la yg bertunang @ kawin ari ni...
yna: aku la...hahaha sambil menunjukkan muka seposen
qilah: emmm qilah nak ambil tarikh 101010 la nati nk kawen
yna: amboi xajk pun...
qilah: nk ajk la ni... sambil kenyit mata kt yna..
yna: hahaha gatal nyer...
*****************************
tibe perbualan kami terhenti... aku la yg hentikan sb teringat kat ekin
hahahahah
sb dia msg tadi ajk kua buke posa ari minggu ni..
hahaha
tnganku ligat la...ckp on blh jer...yahooooooooo2

hehehe ting...tibe2 dpt idea

EKIN EPY PRENDSHIP DAY.090909..MIS U N LUV U.... THANKS BE MY PREND...

BEGITULAH al kisahnyer tentang tarikh ni... hope jmpe lagi 101010-111111-121212 sampai bile daaaaaaaaaaa
tuk korang hepy day 090909....

2 comments:

piNky LuCiA said...

insyAllah.. panjang umur.. :)

::yNa_puRple:: said...

insyAllah... aku doakan dirimu jua...hehehe

thanks....sudi singgah...

thanks....sudi singgah...