Tuesday, April 21, 2009

my exam..

asgmnt sume dah hantar skrg tibe la plak mase tuk final test aku.. setelah mengharungi cabaran n dugaan, keperitan kemanisan n sume2 yang terlibat akhirnya tiba la saat diuji.. study..study..study perlu tuk berjaya..

saat dan ketika ni terdetik untuk aku muhasabah diri... saat2 nk exam ni macam2 kan... tp aku kene kuat semangat.. pesan mak dan ayah suruh aku tenang jgn fikir benda yang boleh merungsingkan fikiran.. hehe ank mak n ayah ni degil sikit tau..

anak mak akan belajar bersungguh2.. anak ayah akan kuat semangat..


buat kawan2 exam ni buat yang terbaik.. doa aku tuk korg dapat result ok.. jgn putus asa berjuang dulu habis-habisan baru kite tawakkal.. insyaAllah kite dapat pe yang dikejar. just percaya bahawa pe yang tersurat n tersirat ada rahmatnye...

so.. go..go.. chayoik aku boleh buat. teruskan usaha.. yuppp

3 comments:

piNky LuCiA said...

cHaiy0k3 utk yana.. bljr tul2.. pasti ley bjaya.. ;p

:: eyeNa :: said...

waa terasa mcm semangat gak ni.. do your best my dear..! gud luck..!

::yNa_puRple:: said...

thank u so much my dear aina n k.zura.. luv u

thanks....sudi singgah...

thanks....sudi singgah...